dinsdag 21 februari 2012

Van KADIJK communicatie naar KADIJK cultuur

Er is veel gebeurd. De omvorming van mijn communicatiebureau naar cultuuradviespraktijk is in volle gang. Met de voltooiing van de studie bedrijfskunde kan ik me echt volledig gaan richten op het strategisch adviseren van culturele organisaties.

Dat doe ik in de eerste plaats voor TOEVAL GEZOCHT, een gedreven organisatie die zich bezig houdt met kunst en leren bij jonge kinderen. Ook sta ik Egon Kracht terzijde met raad en daad, een zeer authentieke componist en contrabassist.

Verder is mijn boekje 'Geen Geld Geen Kunst', over ondernemerschap bij culturele organisaties, bijna af. De presentatie zal waarschijnlijk eind maart zijn, hopelijk met een debat. Ook daarover volgt nog meer nieuws!

Voor meer informatie:
TOEVAL GEZOCHT
Egon Kracht

Geen opmerkingen: